FAQ

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Po złożeniu przez Państwa zamówienia, oczekujemy na wpłatę pieniędzy na nasze konto. Kartka zostanie wysłana w terminie do 3 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na koncie.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • paczkomaty,
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność przy odbiorze) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi ok. kilku złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność przy odbiorze,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Krypska 21/75 , 04-082Warszawa, Godziny odbioru: ustalane indywidualnie.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Czy mogę zamówić kartkę spersonalizowaną?

 

Każda kartka może zostać dostosowana do Państwa potrzeb. Na froncie kartki może znaleźć się dowolny napis. Informację o wybranym napisie należy wpisać w okienku „Uwagi” znajdującym się przy składaniu zmówienia.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na wszystkie zakupione w naszym sklepie produkty otrzymać fakturę VAT. Jeżeli faktura ma zostać wystawiona na firmę, w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

W momencie przesłania produktu na wskazany adres modyfikacja jest niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 502402742.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie przed wpłatą pieniędzy na podany nr konta. Istnieje możliwość anulowania po wpłacie tylko wtedy, gdy nie rozpoczęto jeszcze procesu realizacji. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 502402742.

 


 

 

 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Prosimy o skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 502402742.

 

» szczegółowa procedura reklamacji

 

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

 


 

Czym jest quilling?

 

Quilling to rodzaj rękodzieła wywodzący się już z czasów renesansu, gdzie mnisi i zakonnicy przyozdabiali nim okładki książek. W Europie został spopularyzowany w XVIII w. Technika ta skupiona jest na wykorzystaniu kolorowych pasków papieru, które zostają zwijane, a następnie formowane w przeróżne kształty. Wszystko po to, aby stworzyć niepowtarzalne wzory zdobiące niejeden przedmiot.


 

 

Czy do kartki dołączona jest koperta?

Tak, do każdej kartki dołączona jest koperta, a całość znajduje się w folijce ochronnej.

 


 

 

Jak złożyć zamówienie indywidualne?

Zamówienia indywidualne proszę składać kontaktując się bezpośrednio z nami pod

numerem tel.: 

  • 502402742

bądź drogą mailową: 

  • jkozikowska@kartokazje.pl

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl